CALL ME PANTY reklamfilm

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta när jag ser så dåliga reklamfilmer som denna nedan. Ni får titta på den och säga vad ni tycker. Längre ner hittar ni vad jag tycker om den.




Ok lite analys, eller försök till. För det första är själva idén lite rolig och den är humoristisk på sätt och vis även att det är en "bimbo" (fördomsfull jag vet men kan inte låta bli idag när det bloggas om stringjeans och diverse) som ligger med rosa stringtrosor på sig i sängen.

  • Första felet med hela reklamfilmen är väl att hon ligger naken, förutom då de rosa stringtrosorna.
  • Andra felet är att tjejen ser ut som en bimbo.
  • Tredje felet är att så vitt jag vet så är inte det kvinnliga könsorganet så högt upp så egentligen ligger hon och vibrerar sin nedre del av magen (typ) med mobilen.

  • Fjärde felet, vem fan ligger med högklackat i sängen? Porrfilms varning eller.


  •  

    Egentligen är det ett femte fel också för den tjejröst som pratar i filmen är allt annat än bra. Ska man göra reklamfilmer gäller det ha folk som utan brytning kan prata engelska. Nu blev allt bara så b-aktigt.

    Och ja denna reklamen har blivit förbjuden. Men tack vare Internet finns allt kvar.


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0