Helgens filmer

Dags att presentera de filmer jag såg under helgen. Totalt blev det fem filmer med blandad kvalité. Den bästa var nog Elizabeth - The Golden Age som jag och tjejen såg igår. Jag älskar historiska filmer på alla sätt och vis. Den sämsta var en film som hette Warbirds som handlade om "monsterfåglar" och kvinnliga piloter under andra världskriget. Ingen höjdare.

Nedan de filmer jag såg och betyg på dem så klart.


 image91  image92 image89 
 Döden på larvfötter  Saving Jessica Lynch Elizabeth - The Golden Age


 
Betyg: 2 av 5  Betyg: 2 av 5 Betyg: 4 av 5 

 image92  image90  
 Warbirds   Irene Huss - Den krossade tanghästen  


 
Betyg: 1 av 5  Betyg: 2 av 5  

Läs mer om filmerna på filmtipset.se och sätt era personliga betyg på de filmer ni sett.

Kommentarer
Postat av: Kriis

OMG! Hur kan man ge "Döden på larvfötter" bara en två av fem?

2008-12-04 @ 13:42:02
URL: http://dogeatdogworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0