Hubba Bubba tuggummi

Kommer ni ihåg när ni var små och Hubba Bubba var det ultimata tuggummit att tugga. Man skulle självklart slänga i sig ett helt paket på en gång så det blev världens största tuggummi också. Det var tider det, får en att bli lite nostalgisk. Idag så vitt jag vet är inte Hubba Bubba lika populärt som då, kanske p.g.a. alla andra sorter som finns.

Jag tänkte visa er en Hubba Bubba reklam som är helt underbar i mina ögon. De har tagit och satt en rund "boll" som ska vara ett tuggummi på andra produkters reklamaffischer. Idén är helt underbar och jag älskar att reklam få 3D former också inte bara 2D. Reklamer som dessa sticker ut och gör att vi konsumenter lägger märke till dem mer än bara en bild i mängden. Mer av detta.

Har ni sett något liknande på stan eller så tipsa mig gärna om det.



image65


Tryck på bilden för att få se den i full storlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0