Prisad troskampanj - Libresse

För inte så länge sedan gick Libresse ut med en kampanj som Prime låg bakom att konsumenter själva kunde designa egna trosor. Nu har denna kampanj fått ett pris för mest kreativa bidrag under kategorin e-PR. Detta pris fick de på internationella pr-föreningen IPRAs Golden World Awards.

Nedan ser ni vinnartrosan.

image2


En trosa ni skulle tänka er köpa? Som kille tycker jag den är fin men kanske inget utöver det vanliga i dagens trosmarknad. Men jag skulle inte ha något emot om min flickvän använde dessa, så vem vet kanske jag överraskar henne och köper dem åt henne.

Vill ni läsa mer om de 90.000 designade trosorna hos Libresse ska ni hoppa hit till Dagens Media

Källa:
Dagens Media

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0