Lite ändringar


Mitt bloggande har legat lite på is men snart ska jag nog orka blogga igen, dock kommer bloggen få en helt ny skepnad. Fokus kommer inte enbart ligga på reklam och media, utan om ALLT och lite till. Det innebär, mitt liv, mina studier, reklam, media, prylar, foto (nytt intresse) och en himla massa mer.


Utseendet på bloggen kommer också att få sig en ansiktsupplyftning, jag ska bara orka ta mig tid och pula med den, har inte haft någon ork eller intresse för det.


Här kommer en vacker bild ifrån Dubrovnik, resan jag och min sambo gjorde i början av juni. Det var min 30års resa.



Kommentarer
Postat av: Eme

fan vad jag länktar tillbaka!

Vill inte vara hemma!

Nu bilr det jobb men vi får hitta på något mysigt ikväll!

2008-07-12 @ 10:56:47
URL: http://emes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0