Coola stressbollar

Stressbollar ska tydligen vara bra att ha, något jag aldrig riktigt fallit för. Kanske beror det på att de oftast är så jäkla tråkiga att man liksom inte vill sitta klämma på något fult och tråkigt.

I Bryssel, Belgien däremot kom de på idén att istället för att bilister ska vara arga på alla de andra jobbiga bilisterna, cyklister, fotgängare och så vidare, så kom de på att göra coola stressbollar. Och ja de gjorde exakt stressbollar liknande de som bilisterna hatar.

Älskar idén, jag vill ha en men jag vill ha en studentcyklist för fan de vet inte hur man beteer sig. För de första cyklar de på en bred rad i grupp så ingen kommer förbi och plingar man med sin fina ringklocka ja då fan är de döva och fnyser åt en när man nästan kör på dem. För det andra har de noll koll på vad de gör när de cyklar, cykelkörkort kan behövas ibland för vissa.

GE MIG EN STRESSBOLL

image117

Kommentarer
Postat av: isa

vet du vart man kan hitta de där stressbollarna? alltså hemsidan, vore tacksam för svar :)

2008-09-03 @ 12:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0