Kärleksbro

Förra sommaren var jag och min flickvän i Riga, Lettland. Självklart var det en underbar resa och jag skulle gärna åka tillbaka. Det blev en himla massa foton tagna.

Två av dessa är de ni ser nedan. Det är hänglås som sitter fast på räcken på broar mitt i parkerna som finns i Riga. Detta är tydligen ett sätt att visa sin kärlek för varandra. Varje hänglås har en kort kärlekstext på sig ingraverat. Dessa hänglås går att köpa i vissa butiker och det är väldigt populärt för alla räcken i så gott som alla parker ser ut som dessa.


image173
image174

Tyvärr passade inte jag och tjejen på att köpa ett ingraverat hänglås så nu har vi en anledning att åka dit igen.

Kommentarer
Postat av: S t y l i s s i m o - > Essi

Vilken romantisk idé :) Kul att du som kille uppskattar sånt.. du kanske kan överraska flickvännen med ett ingraverat hänglås + en resa tillbaka dit

2008-05-03 @ 20:47:48
URL: http://stylissimo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0