Kvällens logotyper


För många år sedan var logotyper något som jag älskade att pyssla med och designa. Kunde sitta timmar i photoshop och illustrator och knepa och knåpa. Tyvärr dessa dagar har intresset för att skapa dem försvunnit men jag älskar ändå att betrakta dem.

Tänkte så här innan jag går och lägger mig, trött som bara den att ge er några logotyper som är lite söta, gullig och roliga men ändå väldigt snyggt gjorda. Sött och gulligt kan vara snyggt och stilrent, inte alltid men ibland.


   
   

Min favorit är den flygande apan och blomgitarren. Vilken/vilka gillar ni bäst?

Kommentarer
Postat av: pelle

Apan som dricker var jävligt frän också.

2008-05-10 @ 01:35:46
URL: http://pellespersonliga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0