Levi's - Blind man

Dags för en reklamfilm så här denna vacka soliga söndag när man måste sitta inne och göra klart sin uppsats. Denna gång är det en reklamfilm för Levi's jeans och den har blivit förbjuden så ingen chans vi får se den på TV. Dock är den väldigt gammal, men vi tackar YouTube för sin existens. Älskar denna reklamfilm, inte för att den är välgjord men idén bakom den är så underbar, och den är rolig. Reklam ska antingen vara rolig eller vacker, resten går bort i mina ögon.



The original button fly. Seen in all the wrong places.

Kommentarer
Postat av: S t y l i s s i m o - > Essi

Jag känner mig lite gammal, men jag minns faktiskt den här reklamfilmen.. För några år sen var det väl alltid hypat kring Levi's reklamfilmer, speciellt gällande
musiken som användes i reklamen?

2008-05-05 @ 08:18:12
URL: http://stylissimo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0