Mentos Teens - It's a puberty thing

Ibland så hittar man reklamserier som bara är helt underbara och man liksom bara myser när man tittar på dem. Oftast för min egen del är det när det är illustrerade reklambilder för jag tycker det är lite extra jobb, någon väldigt duktig människa har suttit och pular fram allting och inte med en kameras hjälp.

Tänkte nu vis tre bilder som är reklam för Mentos Teens (inget som finns här i Sverige) och deras slogan på reklamen är It's a puberty thing självklart något vi alla som gått igenom puberteten kan relatera till.

Njut av bilderna, jag lovar att jag gjorde det och fortfarande gör.

  

Min favorit av de tre är den sista, yellow. Gillar killarnas ansiktsuttryck.

Kommentarer
Postat av: S t y l i s s i m o

Vilka fina bilder.. hundens min på den första bilden va skönast :)

/Essi

2008-05-02 @ 16:34:15
URL: http://stylissimo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0