Roliga reklamtimmen

Alla som har gått i lågstadiet, typ alla som bloggar måste någon gång ha haft "roliga timmen" på fredagar typ. Den bästa timmen på hela veckan när vi kids fick hitta på saker. Helt underbart roligt hade man då, får lite nostalgi trippar när jag tänker efter på allt roligt man hade då som liten pöjk.

Dags för roliga reklamtimmen i form av två förbjudna roliga reklamfilmer.





Ibland undrar man vad de tänker på när de gör reklamfilmer. De är så skrattretande dåliga att man skrattar åt det. Alltså t.o.m. jag skulle komma på en bättre idé än dessa två.

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Haha, ja jag och min vänner hade olika teateravsnitt varje vecka :P Förutoom EN fredag då jag och min bästa vän
var E-type ^^


sv: haha ja det hoppas jag verkligen, annars är han illa ute ;)

2008-05-05 @ 21:22:54
URL: http://nevnarien.se
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Haha, vi blev osams för att båda ville va E-type, sen slutade det med att vi körde nån "hokuspokus-mix" där, så att vi fick vara hälften E-type hälften Dee... (det var på den tiden vi trodde att Dee faktiskt sjöng.. XD haha).

2008-05-05 @ 22:08:27
URL: http://nevnarien.se
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

De tyckte det var asballt!
Speciellt när vi körde head-banging framför folk..
Haha det här var nog i fyran... undrar just va våra lärare tyckte :P

2008-05-05 @ 22:34:47
URL: http://nevnarien.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0