UMBRO - Sexy soccer

Essi borta på Stylissimo ville jag skulle ha lite fler reklamfilmer också emellanåt och självklart är inte jag den som säger nej till en request från en trevlig person. Så här kommer en reklamfilm för UMBRO.

Innan reklamfilmen kommer vill jag bara säga att jag är inte mycket för reklamfilmer utan det jag älskar är print, d.v.s. reklambilder gjorda för printsaker. Men självklart kan en reklamfilm då och då vara helt underbar och denna jag ska visa er är bara så härlig. Var beredda på ett gott skratt nu, hoppas filmen kan pigga upp dagen lite.



Så vad tyckte ni? Helt underbar eller hur. Vad skulle ni själva göra om ni som tjej en morgon ville gosa med killen er innan ni gick upp och han inte ville och sedan ser ni han sitta där nere och tillfredsställa sig själv? Ok nu gjorde inte denna kille det men hon trodde det i alla fall. Hade ni blivit förbannade eller vad hade ni gjort? Vill gärna veta, intressant för oss killar att veta.

Kommentarer
Postat av: S t y l i s s i m o

Haha minns den här reklamfilmen från någonstans (men det kan inte ha varit från svensk TV) :)

Vet faktiskt inte hur jag skulle reagerat, men jag hade nog inte sprungit halv-gråtandes därifrån iaf :)

/Essi

2008-05-02 @ 11:39:00
URL: http://stylissimo.blogg.se
Postat av: Karin

hur många skor eller hur många reebok?:)

2008-05-02 @ 11:51:49
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Karin

ingen aning, ska man ha koll på det?

2008-05-02 @ 13:10:51
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0