Serier
- Battlestar Gallactica (Finns två filmer också)
- 24 (Missa inte filmen, 24: Redemption, som utspelar sig mellan säsong 6 och 7)
- Lost
- Prison Break
- Everybody Hates Chris
- The Legend of The Seeker
- Knight Rider (Den nya inte den gamla med Hasselhoff från 1982)
- Miami Ink
- The Sarah Connor Chronicles
- True Blood
- Californication
- Merlin
- Flashpoint
- Painkiller Jane
- Crusoe
Några av de serierna jag följer, ej rangordnade.
Kommentarer
Postat av: Moonzanna
Tycker du att något arbete är pinsamt ?
Gå in och tyck till på bloggen
http://moonzanna.blogg.se/2009/march/skams-du-for-ditt-arbete.html
Vänliga hälsningar
Moonzanna
Postat av: Angelica - Forgive me father for i have sinned
Av dom där serierna du skrivit så tycker jag faktiskt miami ink är bäst
Postat av: Millan
Oh, LOST är en bra serie. Prison break har jag aldrig sett däremot, är det en bra serie? Har blivit lite sugen på att se den!
Ha en fin dag! :)
Trackback