LEGO - underbart koncept

Jag hittade dessa reklambilder gjorda för LEGO hos adgoodness och direkt blev jag förälskad. Lego som är en underbar leksak och något som fler barn i dagens samhälle borde leka med och inte bara vid deras Playstation eller Xbox 360. Lego är och kommer alltid vara ett underbart koncept.

Jag låter bilderna tala för sig själva men jag älskar dem, de är så genialiskt gjorda och tanken bakom dem är så väldigt orginellt.

image34

image35

image36

Agency: FCB Johannesburg
Photographer: Gerard Turnely
Director: Brett Morris
Copywriter/Art Director: Lance Vining
Art Director: Charles Foley
Awards: Grand Prix-Cannes Lions International Advertising Festival


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0