Veckans filmer

Dags att skriva dagens första inlägg kanske. Har varit upptagen hela dagen med att försöka skriva på min uppsats om Stockholmsutställningen 1897. Inte nog med det har jag fått nackspärr så det har inte direkt hjälpt pluggandet. Hoppas det är borta imorgon så jag kan sitta på skolan hela dan istället för hemma för det får man inget gjort och jag måste hinna checka lite mikrofilm också.

Nog om det nu, låt oss titta på de få filmer jag sett under veckan. Det stämmer har inte blivit så många filmer som det brukar men här är de i alla fall. Enbart betyg kommer jag att visa, orkar inte med recensioner idag.

image62  image63  image64 
Guldkompassen  Bee Movie  Irene Huss - Tatuerad Torso 

Betyg: 3 av 5
 
 Betyg: 2 av 5  Betyg: 2 av 5 

Är även ni stora filmfantaster och gillar sätta betyg på filmer hoppa över till filmtipset.se och registrera dig.                   

Kommentarer
Postat av: sara

känns som alla nya filmer som ständigt poppar upp just nu är rätt kassa :/ har knappt sett en enda bra :/

2008-04-25 @ 20:52:34
URL: http://saraosmans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0