Dagens reklambild - Playboy

Denna vecka kommer ni att få ta del av olika reklambilder som jag på något vis tycker antingen är intressanta eller bara vackra och snygg. Jag kommer inte säga så mycket om bilderna utan ni får själva tycka och tänka som ni vill av dem. Dock längre fram när jag har mer tid över har jag tänkt att mer analysera vissa reklambilder med olika metoder men det får bli när jag har avslutat min historieuppsats om Stockholmsutställningen 1897.

Den första reklambilden (är två bilder) denna vecka är hämtad ifrån Tyskland och Playboy. Tycka vad man vill om Playboy men ibland gör de snygga reklambilder och en cool tanke bakom dem.

image18


image19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0