Mest sökta termer senaste veckan - gummistövlar?

Tittar ni nedanför på listan på Mest sökta termer senaste veckan (från bloggportalen.se) så ser ni gummistövlar på plats 14. Liksom vadå gummistövlar? Varför söka på det, något som hänt eller så som är intressant, något jag missat totalt, att gummistövlar är det nya modet eller vad?


image78

Alla andra söktermer må jag förstå varför de är så högt upp men gummistövlar förstår jag inte även hur mycket jag funderar och försöker komma fram till varför. Kan det bero på att folk är så dumma att när de ser en udda term högt upp så söker de på det också i mån om att det är något saftigt och häftigt som hänt. Typ att någon dött av en gummistövel i huvudet, eller att någon tänder på gummistövelsex (finns det ens?).

Intressant värre är det i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

haha bollhavet lät väldigt lockande måste jag säga! haha,...

men du har rätt... jag måste dra hemifrån ett tag och göra något annat... vända detta dåliga till något bra :)

2008-04-27 @ 13:14:47
URL: http://nevnarien.se
Postat av: Anonym

Jag söker på gummistövlar så mycket jag vill ..

2008-04-27 @ 17:07:23
Postat av: Sara

ja, undra varför så många söker på det hahaah!

2008-04-27 @ 17:51:06
URL: http://littlenova.blogg.se
Postat av: Sara

sv; tatueringsmässan här i norrpan är inte så stor, men trevligt ändå.

2008-04-27 @ 17:59:14
URL: http://littlenova.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0