Miu Miu mode

Lite mer reklam och lite mode nu. Denna gång är det dags att titta på en bild för Miu Miu. Bilden är tagen ifrån kampanjen 2004, vår sommar. De två modellerna på bilden är Sonia Hulsman och Querelle Jansen. Det är p.g.a. av dessa två tjejer som jag på något vis gillar denna bild som inte direkt är en superbild, men tjejerna väger upp det med deras "tuffhet" i bilden.

Vad gäller det bilden gör reklam för Miu Miu kläder/väska (solglasögon kanske också ingen aning om exakt vad Miu Miu gör) fungerar det väl, inte direkt jag tycker väskan eller kläderna är vidare snygga men jag är kille vad vet jag liksom. Förhoppningsvis finns det tjejer där ute som gillar detta mode som är 4 år gammalt dock.

Mer modereklam kommer att komma och då gamla bilder och kampanjer först och främst. Det som händer idag ser vi ändå tillräckligt av överallt.

Vad tycker ni själva om bilden nedan?

image58

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0