Stringjeans?? WTF

Liksom "what the fuck" händer med modet idag. Hur kan någon normal människa tycka detta är snyggt? Jag är inte mycket för att blogga om mode men när det kommer mode som det här måste jag ändå reagera även om det är mycket negativt. Jag skulle dock gärna vilja se hur en reklamkampanj för dessa skulle se ut, vore väldigt intressant.


image67 image68

Vad säger ni där ute, skulle ni köpa dessa jeans? Hoppas verkligen ni svarar nej och jag hoppas verkligen inte detta mode kommer till Sverige. Tänk er själva alla "fjortisar" som kommer spring omkring med dessa jeans överallt. På t.ex. biblioteket, skolan, ICA o.s.v. o.s.v. Det går liksom inte.

Inte nog med det, de är inte ens snygga. Visst idag är modet kanske inte så mycket bättre när man nästan ser hela häcken på människor istället, men detta är att gå lite långt i mina ögon.

Kommentarer
Postat av: sara osman

klart jag ska införskaffa mig ett par sånna där ;) alltid precis vad jag strävat efter

2008-04-26 @ 19:00:03
URL: http://saraosmans.blogg.se
Postat av: celie

haha.. asså jag fattar inte vad designern till dom jeansen tänkte!! xD

2008-04-28 @ 17:56:45
URL: http://www.celielovesola.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0