Dell Studio 15


I måndags kom läckerbiten, nämligen vår nya bärbara dator, Dell Studio 15. Det är en riktigt läckerbit, lila, var tvungen göra tjejen lite glad, men lila är lite kill/tjej färg så inga problem. Vi har inte hunnit testa den så mycket du vi är upptagna värre med att hålla på och packa för flytt. Vi flyttar nämligen den 2:e januari och inte nog med det, vi ska även resa bort, båda två. Eme ska till Japan i över 3 veckor och jag ska iväg en vecka till Holland, så mycket att göra just nu.

Nedan en läcker bild på datorn som kommer förgylla vårt liv länge. När jag hunnit testa den mer och rensat ut lite onödiga Vista installationer så kommer jag ge lite mer feedback på den. Men so far är vi nöjda, inga problem ännu heller.



Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Jag vill också ut o resa! :P

2008-12-03 @ 13:11:09
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: chili

Åh sicken skönhet!:)

2008-12-06 @ 20:29:18
URL: http://hetchili.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0