Pluggdag


Har suttit och pluggat de senaste timmarna med att läsa upp mig lite på XHTML och CSS. Nu ska jag däremot ta och läsa i denna trevliga bok; Effektiv visuell kommunikation: Om nyheter, reklam och profilering i vår visuella kultur

Omslagsbild: ISBN 9789173310703, Effektiv visuell kommunikation : om nyheter, reklam och profilering i vår visuella kultur
Ska bli roligt sätta sig läsa igenom hela den för att sedan börja på min veckouppgift på min distanskurs, som nog går ganska snabbt med tanke på att mycket är repetition för mig. Denna termin pluggar jag nämligen enbart på distans, Högskolan på Gotland. Lite svårare sitta hemma och göra allt men jag är van efter att två terminer i rad skrivit c-uppsats och b-uppsats i olika ämnen, gäller att ha disciplin.

Får se om jag kommer tillbaka lite senare och bloggar lite till, kanske lägger upp lite bilder från sommaren och resan till Dubrovnik.

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

haha neeej flasha rumpa är inte bra ;)

2008-09-16 @ 22:13:56
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0